Σε εξέλιξη το μεγάλο έργο «Επισκευή κρηπιδωμάτων παράλιου μετώπου Πρέβεζας» προϋπολογισμού 1.500.000 €

Σε εξέλιξη το μεγάλο έργο “Επισκευή κρηπιδωμάτων παράλιου μετώπου Πρέβεζας” προϋπολογισμού 1.500.000€
Σε εξέλιξη βρίσκεται το μεγάλο έργο «Επισκευή κρηπιδωμάτων παράλιου μετώπου Πρέβεζας» ( προϋπολογισμού 1,5 εκατ. ευρώ). Κύριος του έργου είναι το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και φορέας εκτέλεσης ο Δήμος Πρέβεζας κατόπιν Προγραμματικής Σύμβασης που έχει υπογραφεί.
Για την εκτέλεση του έργου χρησιμοποιείται μια από τις μεγαλύτερες και ελάχιστες πρέσες που υπάρχουν στην Ελλάδα και εντός του προσεχούς διαστήματος αναμένεται και η προσέλευση δεύτερης.
Το έργο είχε συζητηθεί αναλυτικά σε προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πρέβεζας και όπως είχε επισημάνει ο Δήμαρχος Πρέβεζας Νικόλαος Γεωργάκος, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια να προχωρήσει το έργο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα σε συνάρτηση με την χρηματοδότηση ώστε να δοθεί σε χρήση η παραλία της Πρέβεζας πλήρως αναβαθμισμένη και ασφαλής .
Σύμφωνα με τη Διευθύντρια Τεχνικών Υπηρεσιών Πρέβεζας Ντίνα Μωραΐτη πριν την έναρξη των εργασιών προηγήθηκαν μελέτες ,βυθομετρήσεις, υποβρύχιες έρευνες κλπ. σε μήκος περίπου 480 μέτρων (από το Δικαστικό Μέγαρο μέχρι την πλατεία της Γοργόνας) οι οποίες «αποκάλυψαν» εκτός των άλλων ότι το κρηπίδωμα ήταν κατασκευασμένο από διαφορετικά υλικά, με διαφορετικό βάθος θεμελίωσης και σε ορισμένα σημεία δεν υπήρχε καθόλου θεμελίωση ενώ εντοπίστηκαν και 4 μεγάλες σπηλαιώσεις οι οποίες είναι ιδιαίτερα «ευάλωτες».
Σύμφωνα με τη μελέτη:
• Θα γίνουν παρεμβάσεις στο παραλιακό λιθόκτιστο μέτωπο, το οποίο θα αποκατασταθεί με τοποθέτηση σακολίθων από σκυρόδεμα και απόφραξη των οπών, που έχουν δημιουργηθεί από την αφαίρεση των λίθων του λιθόκτιστου μετώπου, καθώς και η κατά περίπτωση πλήρωση των κενών με ύφαλο σκυρόδεμα.
• Θα κατασκευαστεί «πέτασμα» με εισπιεζόμενο αμμοτσιμέντο.
• Μετά την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων στο παραλιακό μέτωπο, θα αποκατασταθεί πλήρως ο πεζόδρομος.
• Τέλος, θα κατασκευαστεί η ανωδομή του κρηπιδώματος από οπλισμένο σκυρόδεμα και προβλέπεται κατασκευή (εξέδρα) σε πρόβολο πλάτους περίπου 1,20μ κάτω από αυτό θα περνάνε όλες οι καλωδιώσεις, για νερό και ρεύμα, επάνω σε αυτόν θα τοποθετηθούν τα pillars, και δέστρες με σκοπό την εξυπηρέτηση και παροχή υπηρεσιών στα ελλιμενιζόμενα σκάφη.
• Έλεγχος που έγινε απέδειξε ότι η μέθοδος έχει αποδώσει.
Σύμφωνα με τον κ. Γεωργάκο πρόκειται για έργο πνοής που θα καταστήσει το παραλιακό μέτωπο στολίδι για την πόλη και για πρώτη φορά θα αντιμετωπίσει ολοκληρωμένα και όχι αποσπασματικά το μεγάλο και χρόνιο πρόβλημα της ενίσχυσης των κρηπιδωμάτων σε συνάρτηση τόσο με την αισθητική όσο και την ασφάλεια.
spot_imgspot_img

Related Articles

Get in touch

45ΥποστηρικτέςΚάντε Like
7ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Τελευταία Νέα