Η γραμμή «νοιάζομαι για τον Δήμο Δέλτα»

Ο Δήμαρχος Δέλτα Ευθύμιος Φωτόπουλος προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Ένα χρόνο μετά την έναρξη λειτουργίας της ‘‘γραμμής Νοιάζομαι για τον Δήμο Δέλτα’’ θεωρώ ότι έχουμε πετύχει τον πρώτο στόχο στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Ο δημότης πλέον καλώντας σε μια τηλεφωνική γραμμή θέτει το πρόβλημα, οι αρμόδιες Υπηρεσίες κινητοποιούνται άμεσα και ενεργούν προς επίλυσή του. Ενισχύθηκε το αίσθημα εμπιστοσύνης του δημότη προς το Δήμο, δεν υπάρχει πια η αίσθηση ότι ο Δήμος αδιαφορεί στα αιτήματα και στα προβλήματα της καθημερινότητας που είναι στην αρμοδιότητά του.
Θέλω να ευχαριστήσω τους δημότες που μέσα από αυτή την διαδικασία συνεργάζονται με το Δήμο για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό, το οποίο όλοι θέλουμε. Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα για τα οποία απαιτείται μακρόπνοος προγραμματισμός και κάποια που η Γραμμή γίνεται η αιτία για να βρούμε τον τρόπο για τη λύση τους. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω και το προσωπικό του Δήμου που ανταποκρίνεται σε αυτή την πρόκληση για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη. Είναι ένα μεγάλο στοίχημα, αλλά τολμάμε γιατί έτσι αντιλαμβανόμαστε το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης μιας και ζούμε καθημερινά μαζί με τους συνδημότες μας, γνωρίζουμε τους αγώνες και τις αγωνίες τους, ακούμε και βλέπουμε το ενδιαφέρον τους για τον τόπο όπου ζουν. Τέλος, είναι κοινοτοπία αλλά θα το επαναλάβω ότι μόνο μέσα από τη συνεργασία Δήμου – πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα».

 

Πηγή: Δήμος Δέλτα

spot_imgspot_img

Related Articles

Get in touch

45ΥποστηρικτέςΚάντε Like
7ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Τελευταία Νέα