Έκδοση πιστοποιητικών Δήμου Βόλβης μέσω του gov.gr

Ειδική θυρίδα έχει πλέον ο δήμος Βόλβης στο gov.gr για την έκδοση σειράς πιστοποιητικών εξυπηρετώντας απλά και γρήγορα τους δημότες του

Την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών στους δημότες του, μέσα από το σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον του gov.gr διαθέτει πλέον ο δήμος Βόλβης.
Περιλαμβάνεται μέσα στους πρώτους 28 δήμους της χώρας που προσφέρουν τέτοια δυνατότητα, μέσω ψηφιακής θυρίδας στο gov.gr, εγκαινιάζοντας το πρόγραμμα που υλοποίησαν τα υπουργεία Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Με τον τρόπο αυτό εισάγεται ένας ψηφιακός τρόπος επικοινωνίας του δημότη με τον Δήμο του, ενώ ταυτόχρονα αρχίζει μια νέα γενιά ομογενοποιημένων δημοτικών ψηφιακών υπηρεσιών.
Ειδικότερα, οι θυρίδες των Δήμων στο gov.gr προσφέρουν 3 βασικές λειτουργίες:
1. Έκδοση πιστοποιητικών αρμοδιότητας των Δήμων χωρίς την ανάγκη φυσικών υπογραφών και σφραγίδων. Τα πιστοποιητικά αυτά είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και σε ψηφιακή μορφή, τόσο στη Δημόσια Διοίκηση όσο και κατά την προσκόμισή τους σε ιδιωτικούς φορείς.
2. Υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων δημοτών από το gov.gr, με πρώτη υπηρεσία τη Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας.
3. Αυτεπάγγελτη αναζήτηση και έκδοση πιστοποιητικών που είναι απαραίτητα σε διαδικασίες των Δήμων και παρέχονται από το gov.gr.

Οι δημότες μπορούν να υποβάλουν μέσω του gov.gr:

  • Ηλεκτρονική αίτηση για Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
  • Έκδοση πιστοποιητικού εντοπιότητας
  • Έκδοση πιστοποιητικού εγγραφής στο Μητρώο Αρρένων
  • Έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης
  • Έκδοση πιστοποιητικού γέννησης
  • Έκδοση πιστοποιητικού ιθαγένειας
  • Έκδοση πιστοποιητικού εγγυτέρων συγγενών
  • Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γέννησης
  • Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γάμου
  • Έκδοση ληξιαρχικής πράξης συμφώνου συμβίωσης
  • Έκδοση ληξιαρχικής θανάτου

Η έκδοση πιστοποιητικών των Δήμων μέσω του gov.gr έρχεται να προστεθεί στις κοινές δράσεις που σχεδιάζουν και υλοποιούν τα δύο τελευταία χρόνια τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών για την ψηφιοποίηση υπηρεσιών των Δήμων.
Με την υποστήριξη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, σταδιακά θα ψηφιοποιούνται νέες διαδικασίες και θα εντάσσονται στις θυρίδες.
Μέχρι στιγμής, έχουν ενεργοποιηθεί θυρίδες για 28 δήμους: Αγίας Βαρβάρας, Αγρινίου, Αίγινας, Αρταίων, Βόλβης, Δράμας, Διρφύων Μεσσαπίων, Ελλασόνας, Ελευσίνας, Ευρώτα, Ηρακλείου, Ιεράπετρας, Καλαμαριάς, Κορίνθου, Λεβαδέων, Ληξουρίου, Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, Μεσολογγίου, Μυλοποτάμου, Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη, Ξανθης, Ξυλοκάστρου, Παλαιού Φαλήρου, Πειραιά, Πυλαίας Χορτιάτη, Πύργου, Σουφλίου, Ωραιοκάστρου. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται η ενεργοποίηση των θυρίδων σε επιπλέον 46 Δήμους που ήδη έχουν υποβάλει σχετικό αίτημα. Οι υποδομές και οι εφαρμογές έχουν ήδη δημιουργηθεί και για τους 322 Δήμους της χώρας.
Οι θυρίδες του gov.gr αποτελούν την δεύτερη οριζόντια εφαρμογή που παρέχεται στους Δήμους μετά την υπηρεσία των ψηφιακών ραντεβού, myDimos.Live.gov.gr όπου οι πολίτες επιλέγουν την υπηρεσία που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία ή τηλεδιάσκεψη.

spot_imgspot_img

Related Articles

Get in touch

45ΥποστηρικτέςΚάντε Like
7ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Τελευταία Νέα