Στο πλαίσιο της μετάβασης στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού και του
εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του, ο Δήμος Πλατανιά εγκατέστησε ένα σύστημα
ολοκληρωμένης διαχείρισης βλαβών ηλεκτροφωτισμού αποσκοπώντας στην άμεση
εξυπηρέτηση του δημότη.
Πιλοτικά και σε έναν ενδεικτικό αριθμό ιστών εγκαταστάθηκε ειδικό λογισμικό σε
αυτοκόλλητο με QR barcode, με το οποίο ο δημότης αφού το σκανάρει, με τη
συσκευή του κινητού τηλεφώνου, αυτόματα και χωρίς να έχει εγκαταστήσει καμία
εφαρμογή μεταβαίνει στη σελίδα δήλωσης βλαβών με αναγραφή των στοιχείων του και
κατόπιν επιλέγει και τον τύπο βλάβης. Σε πραγματικό χρόνο το αρμόδιο Τμήμα των
Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, ενημερώνεται για την παραπάνω δήλωση βλάβης και
δίνει την αντίστοιχη εντολή αποκατάστασης. Σε περίπτωση που ο δημότης δεν έχει τη
δυνατότητα χρήσης κινητής συσκευής, στα εγκατεστημένα αυτοκόλλητα αναγράφονται
τα τηλέφωνα της αρμόδιας Υπηρεσίας του Δήμου, στην οποία μπορεί να τηλεφωνήσει
και να αναφέρει μόνο το μοναδιαίο αριθμό του ιστού που αναγράφεται στο
αυτοκόλλητο, ή να αποστείλει email στον αναγραφόμενο email πάνω στο αυτοκόλλητο.
Ο Δήμαρχος Πλατανιά κος Γιάννης Μαλανδράκης ανέφερε: «…εφαρμόζοντας το παραπάνω σύστημα, ο Δήμος Πλατανιά αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες ουσιαστικά με ‘φιλικές΄ χρήσεις προς το δημότη, αποσκοπώντας στην εξυπηρέτηση του, στη μείωση κατανάλωσης ενέργειας άρα και εξοικονόμησης πόρων, στην κεντρική παρακολούθηση των εργασιών αποκατάστασης βλαβών, στη διαχείριση αιτημάτων αποκατάστασης βλαβών, στο συντονισμό των υπηρεσιών του, στην ελαχιστοποίηση του χρόνου δυσλειτουργίας του ηλεκτροφωτισμού, στη διαχείριση υλικών και εν κατακλείδι στην συνολική διαχείριση και συντήρηση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού της ευρύτερης περιοχής..»