Αναβάθμιση της υπηρεσίας της γραμμής του δημότη

Ο Δήμος Τανάγρας πρωτοπορεί και ενισχύει τη χρήση νέων τεχνολογιών στις διοικητικές του δομές, αναβαθμίζοντας την υπάρχουσα υπηρεσία της «γραμμής του δημότη», με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Νovoville».
Η επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ των δύο αυτών πλευρών βρίσκεται στον πυρήνα των προσπαθειών που έχει καταβάλει η δημοτική αρχή από την αρχή της θητείας της. Όραμα και στόχος μας είναι η δημοτική αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες στον Δήμο μας. Οι νέες τεχνολογίες έχουν αλλάξει δραστικά την σχέση Δήμου-δημότη και έχουν βελτιστοποιήσει το επίπεδο της επικοινωνίας μεταξύ των δύο αυτών μερών. Η ευρεία χρήση των έξυπνων κινητών τηλεφώνων «smartphones» και του διαδικτύου αποτελούν τα καλύτερα μέσα για την άμεση καταγραφή από τους δημότες όλων των προβλημάτων που συναντούν στην καθημερινότητα τους και παράλληλα τη ζωντανή ενημέρωση των δημοτικών υπηρεσιών για τα σημεία αυτά, ώστε να δρομολογηθεί η επίλυση του προβλήματος με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Τανάγρας πρωτοπορεί με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Νovoville». Ο δημότης αλλά και ο επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, δηλώνοντας τοποθεσία και τύπο του προβλήματος και επισυνάπτοντας – εφόσον το επιθυμεί – μία φωτογραφία. Στη συνέχεια, μπορεί να στείλει στις υπηρεσίες του Δήμου άμεσα και χωρίς κόστος ή γραφειοκρατικές διαδικασίες όλα τα ζητήματα που τον αφορούν. Κάθε φορά που ένα ζήτημα επιλύεται, ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο. Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή μικρών δημοσκοπήσεων. Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.
Στόχος μας είναι να προωθήσουμε την εφαρμογή Νovoville ώστε να τη γνωρίσουν όλοι οι δημότες μας και να καταστεί το νέο σύγχρονο εργαλείο που ο δημότης θα επιλέγει για την καθημερινή επικοινωνία-επαφή με τον Δήμο μας σε όλα τα επίπεδα. Φυσικά, εξακολουθεί να υφίσταται η υπάρχουσα τηλεφωνική γραμμή όπου ο δημότης μπορεί να καλέσει για να αναφέρει το πρόβλημα του (2262 3 51133).
Η εφαρμογή «Νovoville» είναι διαθέσιμη για «κατέβασμα» σε smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android, εντελώς δωρεάν. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Δήμου (http://www.tanagra.gr/novoville/) ή την σελίδα του Δήμου στο Facebook (https://www.facebook.com/dimostanagras).
Ο Δήμαρχος Τανάγρας
Βασίλης Περγάλιας

Πηγή Δήμος Τανάγρας Website

spot_imgspot_img

Related Articles

Get in touch

45ΥποστηρικτέςΚάντε Like
7ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Τελευταία Νέα