15192 – Η νέα Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Θεσσαλονίκης είναι στον αέρα

Οι πολίτες μπορούν να καλούν το 15192, δωρεάν από σταθερό ή με χρέωση του παρόχου από κινητό, για αιτήματα που αφορούν:
την καθαριότητα
 την αποκομιδή ογκωδών
 το πράσινο
 τη βιώσιμη κινητικότητα.
Καθημερινά, Δεύτερα έως Παρασκευή, από τις 08:00 έως τις 17:00.
Τα αιτήματα που υποβάλλονται στο τηλεφωνικό κέντρο καταγράφονται και προωθούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.
Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου».
spot_imgspot_img

Related Articles

Get in touch

45ΥποστηρικτέςΚάντε Like
7ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Τελευταία Νέα